• Jak u nas kupować ?

Procedura dokonywania zakupów w internetowej Galerii "Dobra Sztuka.com.pl "

I. Złożenie i przyjęcie zamówienia

§ 1

Sprzedaż dzieł sztuki odbywa się na podstawie zamówień składanych przez Klienta. Klient ma możliwość złożenia zamówienia po zalogowaniu się do Konta albo bez takiego logowania, po podaniu wszystkich danych niezbędnych do realizacji zamówienia, poprzez kontakt telefoniczny +48 731 704 248 lub za pośrednictwem poczty e-mail: biuro@dobrasztuka.com.pl.


Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Preferowany kontakt mailowy, po którym nasz pracownik skontaktuje się w możliwie najszybszym terminie. Prosze o podanie numeru telefonu oraz niezbędnych informacji do zamówienia.

 
§ 2

W celu zawarcia umowy sprzedaży dzieła sztuki ze Sprzedawcą, Klient po wyborze dzieła sztuki winien kliknąć przycisk wskazujący na cenę, obrazującym koszyk zakupowy. Dzieła sztuki znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione i Klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych dzieł sztuki, usunięcia znajdujących się tam dzieł sztuki, a także rezygnacji ze składanego zamówienia.
Po dodaniu do koszyka wszystkich dzieł sztuki, jakie Klient chce zamówić, należy kliknąć przycisk „ZAMÓW”. Klient zostanie przeniesiony na stronę zawierającą podsumowanie koszyka.
Po weryfikacji koszyka należy kliknąć przycisk „Przejdź dalej”. Na tym etapie Klient wybiera adres dostawy oraz ma możliwość wskazania dodatkowych uwag do zamówienia. 
Jeżeli Klient posiada już Konto, wówczas może się na nie zalogować poprzez wybór przycisku „Zaloguj się”  Jeżeli Klient nie posiada Konta, to na tym etapie dla celów złożenia zamówienia winien je założyć, przeprowadzając procedurę rejestracyjną.
Następnie należy wybrać sposób dostawy i płatności. 
Wskazane w koszyku dzieła sztuki wraz z podaniem ich cen, oraz wybrany sposób dostawy i płatności wraz z ich kosztem, stanowią skierowaną do Klienta przez Sprzedawcę ofertę zakupu tych dzieł sztuki. Klient z chwilą kliknięcia przycisku „Złóż zamówienie” akceptuje ofertę Sprzedawcy, co skutkuje zawarciem umowy. Następnie, Sprzedawca wysyła wiadomość e-mail z potwierdzeniem warunków zawartej umowy oraz skan podpisanej umowy. Oryginał wysyłany pocztą wraz z zakupionym obrazem.

Istnieje również możliwość zapłaty z wykorzystaniem systemu leasingowego. W takim wypadku, Klient będzie musiał złożyć stosowy wniosek oraz przejść pozytywną weryfikację dokumentów.


II. Dostawa i płatności

§ 3

Sposoby, koszty i terminy dostawy towarów są określone każdorazowo przy składaniu zamówienia. Dostępna forma płatności to zapłata faktury proforma wysłanej przez dział sprzedaży po zaukupie obrazu. Dopuszczalną formą sposobu dostawy jest przesyłka kurierska oraz przesyłka Pocztą Polską.
Klient powinien dokonać płatności w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
Koszty związane z realizacją płatności i dostawą dzieła sztuki ponosi Klient, przed ostateczną transakcją omawiane. Koszt wysyłki dzieła sztuki za granicę jest ustalany indywidualnie. W tym celu, przed złożeniem zamówienia, należy skonatktować się z Galerią za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.
Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych licząc od daty wpłynięcia zapłaty na konto Galerii. W szczególnych przypadkach, jeżeli czas realizacji zamówienia okazałby się dłuższy niż 7 dni, Galeria kontaktuje się z Klientem, aby poinformować o opóźnieniu i jego przyczynie.


§ 4

Do zamówienia dołączony jest dokument sprzedaży, zgodny z przepisami podatkowymi oraz certyfikat autentyczności.

§ 5

Sprzedawca zwraca uwagę, że Klient ma możliwość sprawdzenia stanu przesyłki, otwarcia jej i sprawdzenia kompletności zamówienia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody.

 

Przykładamy wielką wagę do bezpieczeństwa transakcji oraz chronimy Państwa dane. Przestrzegamy obowiązujących zasad zgodnie z którymi Klient ma prawo do zrezygnowania z zakupu w przeciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.